14 Eylül 2009 Pazartesi

PAYLAŞMAK GÜZELDİR!

Bu sabah,burak bana en sevdiği gruplardan birinin müziğini dinletti,benim de çok hoşuma gitti.İşte o anda paylaşmanın ne kadar güzel olduğunu anladım.Ben kendi sevdiğim müziği dinlerim,kızım kendi beğendiğini,oğlum da en çok sevdiğini...Ama ortak noktada buluşunca sanki paylaşılan şey büyüyor, devleşiyor.
Bence insanlararası iletişimde kilit nokta;paylaşılan değerler.Birileriyle ne kadar çok şey paylaşıyorsanız anlaşılma ve kabul görme yaşanıyor.
Yazmak istediklerim gittikçe derinleşiyor,halbuki biranlık hoş bir duyguyu paylaşmak istemiştim.Her zamanki gibi hemen derinlere daldım.
Neyse...Sözün özü;PAYLAŞMAK GÜZELDİR!!!

1 yorum:

  1. Deriiin derin yaz arkadaşım.Bal damlar kaleminden, paylaşmak güzel tabii.İkimizde ne çok şey paylaştık...

    YanıtlaSil