16 Ekim 2009 Cuma

Emekliyiz Biz!

15-10-2009 tarihi itibariyle İsmail de artık bir emeklekli!Hepimiz için hayırlı olsun.Emekli olma düşüncesi hep vardı ama çalıştığı süre boyunca vakit bulup da enine boyuna düşünme aşamasına geçememiştik.Kaza olduktan sonra rapor aldığı ve başka bir şey yapamadığı için bol bol düşünme fırsatı oldu.sonunda bu aşamada emekli olmasının hepimiz için hayırlı olacağına karar verdik ve Allaha çok şükür herşey yolunda gitti ,işlemler tamamlandı.
Emeklilik sürecini ben hala yaşıyor olduğum için azçok etkilendim.Kendi yaşadıklarım aklıma geldi.Tabii ki herkesin düşünceleri, beklentileri farklı.Doğal olarak etkilenmesi de farklı olacak.Umarım en iyi şekilde bu süreci yaşar,hayatımızı farklı bir düzeye taşıyabiliriz.

1 yorum:

  1. Canım,ben de kısmet olursa ocakta istiyorum.Fazla da kimseye söyleyemiyorum ki sanki bir aksilik çıkıcak diye.(karşı komşuma bile söylemedim düşün artık.:))İyice havaya girdim, ne yapıcağımı bilmesem de. İsmail Bey yeni bişeyler yapmayı düşünüyor mu? Erkek için zor diyorlar ya..Ama senin gibi bir karısı olunca sıkılmaz biliyorum&&::)))Sevgiler, selamlar...

    YanıtlaSil