5 Mart 2010 Cuma

EN GÜZEL HEDİYELERİN İKİNCİSİ!

Yirmibir yıl önce,canıma can katan sevgili oğlum Burak,bu gün dünyaya geldi.
Ne ilginçtir ki,o doğmadan on sene önce, oğlum olursa adını Burak koyacağım dediğim oğlum nihayet doğmuştu.
İlk çocuğum olan kızıma arkadaş,bana yoldaş olsun diye,sevgi ve hasretle yolunu gözledik.İki yaş arayla iki çocuk sahibi olmak zordur dediler,ama benim için hiç zor olmadı.Çünkü çocuklarım hayatımı öyle güzel doldurdular ki,hiç yalnızlık çekmedim.
Burakcığım,doğduğun günden bu yana,bizim için sevgi ve bilgi kaynağı oldun.
Seninle birşeyleri derinlemesine öğrenmeyi öğrendim.Aynı yazarın tüm kitaplarını okumayı,aynı sanatçının bütün albümlerini dinlemeyi öğrendim.
Bilgim,ilgim,sevgim seninle daha bir arttı.
Bir çocuğun,gördüğü her şeyi istemeyeceğini seninle öğrendim.
Burakçığım, iyi ki doğdun, iyi ki varsın!Allah,sağlıklı,mutlu nice yıllar nasip etsin,inşaallah. 05.03.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder